Despre Get in The Ring Romania, ediția a doua

Posted on oct 20, 2015 in news, noutati

Despre Get in The Ring Romania, ediția a doua

Weekendul acesta (17 octombrie 2015) am organizat pentru a doua oara competiția de pitching Get in the Romania. Încă de anul trecut, când ne-am hotărât să organizăm această competiție, plecând de la un concept internațional creat de Centrul Erasmus pentru Antreprenoriat (Olanda), ne doream să fie o rampă de lansare pentru startup-uri care au nevoie de feedback, parteneri și utilizatori/ clienți. După feedback-ul primit, credem că am reușit să atingem acest obiectiv și chiar mai mult decât atât. Am cunoscut startup-uri cu idei creative și o forță extraordinară în a-și urma ideile și a le face mai puternice și valide, tineri antreprenori care au curaj și pun umărul, personal, la construirea sistemului antreprenorial românesc, business angels curioși și motivați să investească în idei creative.

Așadar, deși abia s-a terminat a doua ediție, ne gândim deja la ce urmează. Anul acesta am avut sprijinul unor parteneri de încredere: Creative Est care a găzduit competiția, Banca Transilvania care a oferit premiile în bani și Impact Hub București care le oferă participanților un spațiu de co-working creativ.

Skeptic Dog și Symme 3D vor reprezenta România în finala regională Get in The Ring,  După 5 runde intense de pitching, Skeptic Dog Animation, studio de animație 2D, a câștigat ediția a doua a Get in the Ring România, iar locul al doilea fost ocupat de Madam Mitza, startup care produce și vinde șosete cu design inedit.   Anul acesta, competiția a fost împărțită în două categorii – lightweight și middleweight, în funcție de nivelul startup-urilor participante. La categoria middleweight, startup-ul Symme3D din Timișoara a câștigat și va merge direct în finala de la Sofia, unde va concura pentru finanțare și pentru a ajunge în etapa internațională din Olanda. Symme3D este  fondat în 2015 de Călin Brandabur, Bogdan Ciobotea, Cristi Raita, Mihai Soare și Vucomir Ianculov și a dezvoltat prima platformă multifuncțională pe sistem delta din România, în baza unui proiect original dezvoltat in house. Platforma multifuncțională poate fi folosită pentru 3D Printing, Laser Etching, CNC milling și, în curând PCB pick&place. Absolut toate aspectele de design, inginerie mecanică și electronica, precum și software sunt originale, dezvoltate de membrii ultra specializați ai echipei.

La categoria lightweight au concurat opt startup-uri în patru runde, împărțite în 5 teme de pitching: echipă, realizări, model de business, finanțare și freestyle, unde echipele au arătat un demo al produselor lor. Juriul competiției a fost format din Daniel Szekely – director divizia IMM Banca Transilvania, Dragoș Pîslaru – manager general GEA Strategy & Consulting, Răzvan Crișan – co-fondator ShortsUP și m60, Daniel Matei- coordinator marketing Impact Hub București, Radu Atanasiu – business angel.  

Vă invităm să cunoașteți startup-urile participante și să vă lasați inspirați de pasiunea și ideile lor.

Wundercraft, prima platform națională creată în jurul comunității artizanilor și a întreprinderilor sociale din domeniul upcycling, cu scopul de a promova consumul responsabil; Skeptic Dog Animation, Studio de animație 2D ,ajută alte startup-uri și companii să își spună povestea într-un mod interesant și distractiv. Mr. Packy este un serviciu de călătorie care simplifică experiența călătoriilor de afaceri. Te ajută să sari peste făcutul bagajelor, precum și peste statul la coadă la check-in sau la ridicarea bagajelor la ajungerea la destinație. Șosetele Madam Mitza sunt exclusiv fabricate în România și au un design funky, numai bun pentru ieșirile în oraș. Artistiq, platformă online de obiecte de artă, ajută artiștii contemporani să ajungă la noi categorii de public și să vândă online, fără a trece prin bătăile de cap ale unei licitații.

Virtual agora dezvoltă o platformă interactivă,Neons, în domeniul divertismentului și al artelor spectacolului.

Nerv este un startup din Brașov care vinde haine produse în România, de la tricouri, ochelari, genți.

CBN IT își propune să ajute antreprenorii să-și gestioneze ușor bugetul firmei prin funcționalități de predicție și urmărire a Cash-Flow-ului.

Finala s-a desfășurat între Artistiq, Skeptic Dog, Madam Mitza și Neons. În finală, publicul a votat startup-ul câștigător. Astfel că, Madam Mitza a primit 1.000 de Euro și 3 luni de abonament la Impact Hub București. Skeptic Dog Animation a câștigat 3.000 de Euro, din partea Banca Transilvania și locul în finala regională de la Sofia, unde va întâlni alte 7 startup-uri din centrul și estul Europei.

 Get In The Ring a fost o adevărată provocare. Nu e ușor să selectezi cele mai importante lucruri despre afacerea ta și să le prezinți în 30 de secunde. Când am ajuns „în ring”, m-am gândit că orice s-ar întâmpla, cel mai valoros va fi feedback-ul primit. Și, chiar dacă am câștigat, păstrez același gând. Am cunoscut potențiali parteneri și clienți, am primit impresii și sugestii utile, iar acum suntem mult mai motivați să ne dezvoltăm, spune Andra Berilă de la Skeptic Dog Animation.

Povestea Madam Mitza a început undeva în ianuarie 2015, când aveau pe stoc 4 modele de șosete pentru femei, ¾ (adică înalte până sub genunchi). Erau pregătire de prin septembrie- octombrie 2014, dar abia în ianuarie 2015 au fost gata de vânzare. Bogdan, cel din spatele Madam Mitza, spune că își dorea să vină cu ceva nou pe piață, cu un produs românesc.

Ideea cu Madam Mitza mi-a venit pur și simplu când am construit în mintea mea conexiunile între șosete, șosete înalte mai ales, culori vii + bicicleta. Singura femeie in anii 1800 care purta sosete de gen si mergea cu bicicleta era madama de oras, Mita Biciclista. Era o nonconformista. Toata lumea o stia si se preumbla prin cercurile cele mai inalte ale societatii. Mai bine spus, era o doamna de oras in intregul sens al cuvantului. Si era si o romanca get beget, traita la Paris. Deci stia cum merg treburile, spune Bogdan Voiculescu de la Madam Mitza.

best replica Rolex Daytona replica Breguet watches for sale